Case Study: Pięciokrotny wzrost przychodów i ROAS na poziomie 750%

Czy optymalizacja reklam może przynieść aż pięciokrotny wzrost przychodów w zaledwie kilka miesięcy? W ZnajdzReklame.pl to możliwe! Bo u nas, nad reklamami, czuwają specjaliści z najwyższej półki, którzy stale obserwują, testują i optymalizują Twoje kampanie reklamowe! ROAS jest jeden z istotnych wskaźników mówiących, czy inwestycje w reklamę przynoszą odpowiednie zyski, czyli – krótko mówiąc – czy nie tracimy przez inwestowanie w nieodpowiednie reklamy. Im lepiej działa Twoja reklama, tym wyższy ROAS. Celem naszego Klienta było osiągnięcie i utrzymanie ROAS na poziomie 600%. Czy się udało? Zdradzimy Wam, że nasi specjaliści osiągnęli poziom ZNACZNIE wyższy! Zachęcamy do lektury, żeby dowiedzieć się więcej!

Case study Klienta ZnajdźReklamę.pl

O Kliencie: Klient działający w sektorze e-commerce, w branży wykańczania wnętrz. W swoim asortymencie oferuje wysokiej jakości fototapety, plakaty, obrazy ścienne i ozdoby ścienne. Sklep posiada bogatą ofertę produktową, ale również ogromną konkurencję – utrzymanie wysokich pozycji w wyszukiwarce google wymaga ciągłej optymalizacji, testowania różnych rozwiązań i szerokiej wiedzy specjalistycznej.

Okres trwania kampanii – styczeń 2021 – sierpień 2022. Przejęcie kampanii przez ZnajdźReklamę.pl – marzec 2022

Wyzwanie: Celem Klienta było zwiększenie ROAS do poziomu 600%. Od początku prowadzenia kampanii reklamowej zauważalny był wzrost przychodów i zwrotów z inwestycji jednak nie był to wzrost stabilny. Na początku prowadzenia kampanii reklamowej, zdarzało się osiągnąć zadowalające miesiące z ROAS na poziomie 600%. Natomiast po przejęciu prowadzenia kampanii w marcu 2022 przez ZnajdźReklamę.pl i naszym specjalistom, i Klientowi zależało na jednym – osiągnięciu stałych, stabilnych wyników, które wpłyną na zwiększenie obrotów w e-sklepie.

Rozwiązanie: Po przejęciu prowadzenia kampanii reklamowych, podjęliśmy szereg działań, którymi krok po kroku optymalizowaliśmy całościowo kampanie reklamowe. W  efekcie, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kilku kampanii podzielonych wg. kategorii produktów z wyodrębnieniem kampanii stricte Best Sellers. Z jednej strony dało nam to możliwość skupienia się na najbardziej konwertujących produktach i kategoriach, a z drugiej strony mieliśmy możliwość analizy potencjału sprzedażowego pozostałych produktów oraz kategorii.

Efekt: Efektem specjalistycznych działań jest zwiększenie obrotów na e-sklepie przy jednoczesnym zwiększeniu ROASu już w drugim miesiącu. Doprowadziliśmy sprzedaż miesięczną do poziomu 80 000 zł i uzyskujemy ROAS na poziomie 750%. Jednocześnie udało się obniżyć koszt pozyskania konwersji o 7% (z 59,36 zł do 55,54 zł) i zwiększyć współczynnik konwersji o 35,25% (z 0,54% do 0,83%).

ROAS przed zmianą agencji: styczeń 2021-luty 2022: 500%

ROAS po zmianie agencji: marzec-sierpień 2022: 747%

Skorzystaj z wyjątkowej wrześniowej okazji ze ZnajdźReklamę.pl!

E-commerce to specyficzny rynek, który obecnie przeżywa niesamowity rozkwit. E-sklepów jest coraz więcej, konkurencja rośnie. By przebić się ze swoją ofertą należy mieć rękę na pulsie, testować różne formy reklamy i weryfikować wstępne założenia. Naszym celem jest rozwój biznesu naszych Klientów. Dlatego też stale analizujemy wyniki, podejmujemy testy, by wzmocnić sprzedaż i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami. Jeśli działasz w e-commerce i chcesz by Twoja firma miała wyższą widoczność w internecie, a tym samym wyższe obroty – skontaktuj się z Karoliną! Tylko teraz czeka na Ciebie WYJĄTKOWA OKAZJA – jeśli do końca września podpiszesz z nami umowę na prowadzenie kampanii online na co najmniej 3 miesiące – pierwszy miesiąc prowadzenia kampanii otrzymasz za ZŁOTÓWKĘ! To odpowiedni moment, żeby sprawdzić, jak świetnie działa reklama online i jak znakomite efekty przynosi! Skontaktuj się z Karoliną i dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić!

Napisz maila: Karolina.Gierszewska@ZnajdzReklame.pl, lub umów się na spotkanie w calendly. Karolina przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.