W Teamie ZnajdźReklamę.pl mamy własne rankingi najlepszych reklam, ale to nie znaczy, że nie zerkamy też na listy innych firm. 😉 Organizacja WOO (World Out-of-Home Organization) ogłosiła tegorocznych zwycięzców w plebiscycie wyróżniającym najlepsze i najciekawsze kreacje OOH! Konkurs odbywa się w kilku kategoriach: Nagroda za całokształt osiągnięć, Lider, Wschodząca gwiazda, Nagrody kreatywne — klasyczne i cyfrowe oraz Innowacje techniczne. Nas oczywiście najbardziej zaciekawiły nagrody kreatywne! Spójrzmy razem, jakie kreacje według WOO zrobiły największe wrażenie i wyróżniły się w poprzednim roku.
Nagrody kreatywne – OOH
“Should’ve gone to Specsavers” (z ang. „Powinienem iść do Specsavers”). Żeby poznać świetność poniższych billboardów, trzeba najpierw zrozumieć, w jakiej branży działa firma Specsavers! Jest to brytyjska sieć zajmująca się sprzedażą produktów optycznych, m.in. okularów i soczewek kontaktowych. Pewnie już domyślacie się sensu tych dość nietypowych kreacji – wyglądają, jakby były montowane przez osoby ze słabym wzrokiem. Celowo błędnie umieszczone billboardy pojawiły się na budynkach w Wielkiej Brytanii upamiętniając 20-lecie firmy na rynku.
BOSS x Russell Athletic. Z kolaboracji Hugo Bossa oraz Russell Athletic powstała nie tylko modna kolekcja ubrań, ale także kreatywny billboard 3D! Estetyka i pastele wykonanych kreacji przykuwają tak samo uwagę, jak elementy 3D wychodzące poza ramy billboardu!
Wrapped up – Veritiv. Firma Veritiv będąca dostawcą opakowań podeszła bardzo dosłownie do reklamy swojej marki – opakowując billboard w folię stretch! Na dwa tygodnie zafoliowany billboard w Louisville w Stanach Zjednoczonych przyciągał zainteresowanie i uwagę mieszkańców, aż w końcu po rozdarciu folii wyłoniło się hasło “Wrapped up in Packaging Waste?”. Do owinięcia billboardu użyto specjalnej folii, która już po 2 latach rozkłada się i jednocześnie staje się pokarmem dla mikroorganizmów. Ciekawie i ekologicznie – doceniamy takie rozwiązania!
Nagrody kreatywne – Digital
Interaktywne doświadczenie 3D+ gołym okiem. O DOOH w 3D pisaliśmy już w poprzednim tygodniu (kliknij tutaj!), ale taką kreację, jak tę dostarczoną przez Dongfang Chuxiao Media Group widzimy chyba po raz pierwszy. Automat do wyciągania zabawek – na ekranie, ale w 3D? Brzmi zawile, ale efekt robi wrażenie! Zobaczcie sami!
,,Spirits on the Moove” – OUTFRONT
Duchy są wśród nas – wystarczy się rozejrzeć – albo użyć filtra w telefonie! Zespół OUTFRONT XLabs zaprezentował innowacyjne doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości w tematyce Halloween. Z użyciem filtra możemy ,”złapać” duchy jadące do pracy, do szkoły, czy do sklepu.
Twoja kreatywna reklama w outdoorze? Oczywiście!
Kreatywna kampania outdoorowa ma moc! Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 60 tysięcy nośników w ponad 500 miastach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami i stwórz z nami swoją kampanię!