Dzień wspomnień zimowych z Coca-Colą

Dzień wspomnień zimowych z Coca-Colą

W kalendarzu świąt nietypowych zauważyliśmy dziś ,,Dzień wspomnień zimowych”. Chociaż do zimy nam jeszcze daleko, my lubimy wracać wspomnieniami do najlepszych zimowych kampanii outdoorowych przeprowadzonych przez światowe marki – tym razem skupiliśmy się na Coca-Coli. Zima znana jest powszechnie jako miesiąc świąteczny, pełen szczęścia i niezwykłego klimatu, jednak dla największych firm jest to okres wzmocnienia działań marketingowych.

Coca-Cola – nieprześcignięty ekspert kampanii zimowych

O ciężarówce Coca-Coli chyba nie musimy nikomu przypominać. Zakładamy, że na samo wspomnienie o flocie czerwonych pojazdów większości czytelników pojawił się w tym momencie w głowie wizerunek Świętego Mikołaja pijącego Cola-Colę ze szklanej butelki z przygrywającym w tle dżinglem ,,Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta…”. Tak właśnie w czerwcowy dzień poczuliśmy świąteczną magię. 😉 Możemy nawet pozwolić sobie na niejako kontrowersyjne stwierdzenie, że firma stała się symbolem świąt. W końcu to Coca-Cola w 1931 roku ze swoimi reklamami pomogła w rozpowszechnieniu wizerunku Świętego Mikołaja, jakiego znamy do dziś – starszego, grubszego Pana z białą brodą i czerwonym odzieniem.

fot. Coca-Cola

Coraz bliżej święta

Słynne czerwone ciężarówki pojawiły się po raz pierwszy w 1995 roku w reklamie telewizyjnej stworzonej przez agencję reklamową WB Doner. W tamtym okresie pojazdy nie były jeszcze prawdziwe – na ekranie pojawiły się stworzone na potrzeby nagrań 18-kołowe rekwizyty.

W 2001 roku pojazdy wyruszyły w swoją pierwszą trasę po Stanach Zjednoczonych, a 9 lat później ciężarówki pojawiły się w Europie, zwiastując święta m.in. w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Od tamtego czasu ich sława stale rośnie, a podróż słynnych ciężarówek stała się lokalną atrakcją nawet w Polsce. Miejsca trasy i postoju ozdobionych świątecznymi światełkami pojazdów są wytypowane przez internetowe głosowanie, które także cieszy się ogromną popularnością wśród polskich internautów.

Źródło: Coca-Cola

Podaruj radość jak Mikołaj

W okresie świątecznym firma robi wszystko, żeby wizerunek Mikołaja był widoczny wszędzie – w telewizji, Internecie, sklepach, na plakatach, oczywiście na ciężarówkach, a także w outdoorze! W 2018 roku Coca-Cola ruszyła we współpracy ze Szlachetną Paczką z kampanią „Podaruj radość jak Mikołaj”. Każdy zakup półlitrowej butelki napoju równał się 1zł przeznaczonej na wsparcie idei Szlachetnej Paczki. W parze z kampanią pojawiła się także reklama outdoorowa widoczna na budynkach w największych miastach w Polsce, m.in. w Katowicach i Krakowie.

Reklama Coca-Coli umieszczona w Katowicach, fot. marketingprzykawie.pl

Kampania Coca-Coli w Krakowie, fot. marketingprzykawie.pl

Outdoor nie tylko zimą!

W ZnajdźReklamę.pl kampanie outdoorowe trwają cały rok! Skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci moc i zasięg kreatywnej kampanii OOH. Możesz wybrać idealne miejsce na swoją reklamę spośród 60 tysięcy nośników w całej Polsce. Nie masz jeszcze swojego idealnego miejsca? Nic nie szkodzi! Nasz wyspecjalizowany Team doradzi Ci, gdzie Twoja reklama zyska największe zasięgi!

 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.