Skuteczność reklamy outdoorowej

Reklama zewnętrzna to jeden z najczęściej wykorzystywanych sposobów na efektywne rozpowszechnienie marki. Outdoor skupia się na zainteresowaniu konsumentów, kiedy znajdują się oni poza domem. Przyciąga uwagę podczas spaceru, drogi do pracy, oczekiwania na przystanku autobusowym oraz jazdy samochodem lub komunikacją miejską. Reklama outdoorowa prezentowana jest przy użyciu takich nośników, jak billboardy, słupy ogłoszeniowe i citylighty. Wykorzystują ją duże przedsiębiorstwa, a także małe i średnie firmy. Często stanowi wsparcie dla rozsławiania działalności gospodarczej za pomocą internetu i telewizji.

Zapamiętywalność reklamy outdoorowej

Twórcy projektów reklam skupiają się na skutecznym zwróceniu uwagi potencjalnych klientów. Wykorzystują w tym celu przede wszystkim kolorowe grafiki, wyraziste loga oraz ciekawe, krótkie hasła. Przeciętny czas patrzenia na billboard wynosi zaledwie kilka sekund. Jest to chwila, podczas której przekaz ma za zadanie przyciągnąć wzrok i pozostać w pamięci odbiorcy. Dobrze wykonany projekt to gwarancja sukcesu kampanii. Docieranie do konsumentów poza miejscem ich zamieszkania sprawia, że reklama outdoorowa cechuje się dużą zapamiętywalnością. Wynika to z jej interesującej formy, co skłania przyszłych klientów do chętnej współpracy z daną marką. Obecność spójnych materiałów promocyjnych w różnych miejscach zwiększa szansę na to, że nie zostaną zlekceważone lub zapomniane.

Dostępność reklamy zewnętrznej w Polsce

W związku z tym, że korzystanie z nośników reklamowych cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wiele firm oferuje usługi, polegające na wynajmie, wydruku oraz wyklejaniu billboardów. Dzięki temu możliwe jest popularyzowanie swojej marki. Decydując się na tego typu działania, warto skonsultować się z profesjonalistami, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w efektywnym rozszerzaniu zasięgu firmy. Powszechność billboardów, słupów ogłoszeniowych i wolnych do zagospodarowania obszarów na wiatach przystanków autobusowych sprawia, że reklama outdoorowa charakteryzuje się dużą skutecznością. W ten sposób staje się ona dostępna dla zróżnicowanego grona odbiorców i powoduje stopniowe zdobywanie zaufania wśród konsumentów.

Reklama outdoorowa a bariera wejścia

Rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej wiąże się z wieloma problemami. Nowa firma nie jest rozpoznawalna i może nie być wiarygodna dla osób, które nigdy o niej nie słyszały. Brak zaufania wśród konsumentów stanowi trudną do pokonania barierę wejścia na rynek. Różne formy reklamy outdoorowej umożliwiają zapoznanie odbiorców z marką, dzięki czemu zyskuje ona szacunek wśród potencjalnych klientów. Niewielki nakład finansowy, przeznaczony na zewnętrzne sposoby rozsławiania przedsiębiorstwa, ułatwia wykreowanie wizerunku firmy. Pozwala to na umocnienie swojej pozycji na rynku i rywalizowanie z innymi, często o wiele bardziej doświadczonymi konkurentami, cieszącymi się powszechnym uznaniem, wynikającym z wieloletniej działalności.

Wynajmij billboardy

Zapytania z numerem tel. obsługujemy jako pierwsze.

Dlaczego powinieneś napisać właśnie do nas?

  • Mamy największą bazę powierzchni reklamowych w Polsce
  • Możesz otrzymać darmową ofertę już kilkanaście minut po wysłaniu zapytania
  • Zajmujemy się kompleksową obsługą od wydruku przez wyklejenie aż po wynajem nośników
  • Wynajęliśmy już ponad 5000 billboardów w całym kraju.

Godziny pracy biura

  • Poniedziałek: 8:00-17:00
  • Wtorek: 8:00-17:00
  • Środa: 8:00-17:00
  • Czwartek: 8:00-17:00
  • Piątek: 8:00-17:00
  • Kontakt mailowy - 24/7

Zadzwoń lub napisz:

Twoim opiekunem jest: oskar.kolmasiak@znajdzreklame.pl
+48 794 428 537
Teraz dostępny
Zapytaj o nośniki
W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.