Projekt graficzny billboardu

Umieszczenie wydruku na billboardzie wymaga wykonania profesjonalnego projektu graficznego. Należy pamiętać o tym, że jego jakość będzie świadczyła o renomie produktu lub wydarzenia, którego dotyczy kampania reklamowa. Warto zwrócić uwagę na dobre przygotowanie techniczne, konsultację z grafikiem oraz chwytliwe hasła. Celem billboardu jest przyciągnięcie uwagi oraz wywołanie zainteresowania wśród jak największej liczby osób. Im lepiej zaplanowany i wykonany projekt, tym większa szansa na sukces.

Jak powinien być przygotowany projekt graficzny na billboard?

Pierwszą kwestią, o której powinniśmy pamiętać, rozpoczynając planowanie projektu graficznego, są aspekty techniczne. Należy bezwzględnie wziąć pod uwagę powierzchnię billboardu (Billboard EURO12 charakteryzuje się rozmiarem 5,04x2,38m, natomiast Billboard EURO18 ma wymiary 6x3m). Jest to konieczne do przygotowania matrycy, która umożliwi nam ulokowanie wszystkich niezbędnych elementów projektu. Zwykle charakteryzuje się ona skalą 1:10, dzięki czemu przesyłanie gotowej koncepcji nie będzie sprawiało żadnych problemów. Znaczenie ma również format pliku – powinniśmy wybierać PDF, TIFF, EPS czy AL zamiast JPG. Istotne jest także pozostawianie bezpiecznych odległości od krawędzi (gdzie nie będą umieszczone znaczące informacje) oraz uwzględnienie spadów – części zadrukowanej powierzchni, odcinanych w procesach wykończeniowych.

Jak wykonać dobry projekt graficzny na billboard?

Reklama, umieszczona na billboardzie, ma za zadanie przyciągać wzrok i pozostawać w pamięci przyszłych klientów. Projekt powinien być zrozumiały i zawierać tylko kluczowe, chwytliwe hasła. Dużą grupę odbiorców billboardów stanowią kierowcy, którzy, podczas jazdy samochodem, nie są w stanie czytać długich, zawiłych tekstów. Warto skupić się na przygotowaniu interesującej, charakterystycznej dla danej marki grafiki. Co więcej, znaczenie ma także kolorystyka, w przypadku której sprawdza się znane powiedzenie: co za dużo, to niezdrowo. Jeśli projekt stanowi część kampanii reklamowej, to powinien być spójny z jej pozostałymi elementami.

Czy mogę zlecić wykonanie projektu ZnajdzReklame.pl?

Plan oraz stworzenie projektu warto powierzyć profesjonalistom. Doświadczeni graficy i copywriterzy potrafią skutecznie wypromować markę za pomocą słów i kolorów. Należy poinformować ich o celu reklamy oraz docelowej grupie odbiorców. ZnajdzReklame.pl oferuje zarówno usługi w postaci wynajmu, wydruku i wyklejania billboardów, jak również ich projektowania.

Ile kosztuje wykonanie projektu graficznego na billboard?

Plan rozmieszczenia elementów, dobór grafiki i stworzenie haseł reklamowych wymaga jednoczesnej pracy grupy specjalistów. Koszt wykonania projektu graficznego na billboard oscyluje w okolicach 500 złotych.

Jak sprawdzić, czy projekt graficzny spełnia wymagania?

W celu zweryfikowania poprawności ulokowania wszystkich części projektu, warto przeprowadzić test czytelności. Należy wydrukować gotową koncepcję na kartce o formacie A4 i sprawdzić, czy z odległości 2,5m jesteśmy w stanie zauważyć każdy element. Jeśli wystąpi problem z przejrzystością, zamysł wymaga naniesienia poprawek.

Wynajmij billboardy

Zapytania z numerem tel. obsługujemy jako pierwsze.

Dlaczego powinieneś napisać właśnie do nas?

  • Mamy największą bazę powierzchni reklamowych w Polsce
  • Możesz otrzymać darmową ofertę już kilkanaście minut po wysłaniu zapytania
  • Zajmujemy się kompleksową obsługą od wydruku przez wyklejenie aż po wynajem nośników
  • Wynajęliśmy już ponad 5000 billboardów w całym kraju.

Godziny pracy biura

  • Poniedziałek: 8:00-17:00
  • Wtorek: 8:00-17:00
  • Środa: 8:00-17:00
  • Czwartek: 8:00-17:00
  • Piątek: 8:00-17:00
  • Kontakt mailowy - 24/7

Zadzwoń lub napisz:

Twoim opiekunem jest: oskar.kolmasiak@znajdzreklame.pl
+48 794 428 537
Teraz dostępny
Zapytaj o nośniki
W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.