Zalety korzystania z reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna niektórym osobom może kojarzyć się z mało nowoczesnym rozwiązaniem marketingowym. Zapominają one jednak o tym, że od lat jest ona najpopularniejszym i niezwykle skutecznym sposobem dotarcia ze swoim przekazem do grupy docelowej. Nie można jednak jednoznacznie stwierdzić, że tradycyjne billboardy nie ewoluowały. Obecnie, mogą zostać podświetlane ledowo, być trójwymiarowe i zmieniać swój wygląd co określony czas. Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej przyciągać uwagę przechodniów.

Zasięg, efektywność, skuteczność 

Reklama zewnętrzna, czyli billboardy, citylighty, reklamy świetlne itp. są zazwyczaj umieszczane w najczęściej uczęszczanych miejscach – na przystankach, w centrum miasta i przy ruchliwych trasach. Dzięki temu są rozwiązaniem o naprawdę dużym zasięgu i co za tym idzie – wysokiej skuteczności. Oczywiście wybór właściwej formy reklamy i jej treści jest równie ważny, ale tak naprawdę odpowiednie miejsce i rozmiar reklamy zewnętrznej przesądza o jej efektywności. Dobór przekazu, kolorystyki i formy reklamy powinien iść w parze ze strategią lokalizacyjną plakatów i billboardów.

Obecnie, dużo łatwiej jest zamknąć okienko z niechcianą reklamą internetową lub oznaczyć wiadomość mailową o charakterze marketingowym jako spam. Reklama zewnętrzna nie daje już takiej możliwości i chcąc, nie chcąc trafia do odbiorcy. Jest to zasadnicza wyższość tego rodzaju reklamowania swojego produktu lub usług nad innymi formami przekazu. Z uwagi na wysoką rentowność jaką może przynieść marketing zewnętrzny, wiele firm, zarówno tych niewielkich, działających lokalnie jak i dużych, międzynarodowych koncernów nie rezygnuje z uwzględnienia reklamy zewnętrznej w swoich kampaniach marketingowych.

Jeśli nie wiesz jeszcze, jak powinna wyglądać Twoja strategia, napisz do nas, a pomożemy ustalić Ci wielkość Twojej kampanii, liczbę nośników oraz ich lokalizację, a także szatę graficzną Twojej reklamy. Pisz na adres: kontakt@znajdzreklame.pl .