OOH w 3D? Oczywiście!

OOH w 3D? Oczywiście!

Gotowi na zatarcie granicy między rzeczywistością realną a wirtualną? Ciągle rozwijająca się technologia 3D nie ominęła nośników DOOH! Dzięki innowacyjnym kampaniom możemy zobaczyć, jak reklamy niemalże ,,ożywają” przed naszymi oczami. Kreatywność w outdoorowej reklamie jest nieograniczona – sprawdź, jak firmy przyciągają uwagę odbiorców nawet na ulicy!

Samsung gustuje w 3D!

Innowacyjne rozwiązania i produkty wymagają niestandardowego podejścia do akcji promującej. Dlatego właśnie Samsung często wybiera nieszablonowe i kreatywne kampanie outdoorowe – tym razem stawia na DOOH w 3D! 8 czerwca w Londynie pojawiła się przyciągająca wzrok reklama najnowszego produktu firmy Galaxy Book2 Pro.

fot. Samsung Newsroom U.K.

To nie był pierwszy raz, gdy Samsung zdecydował się na wykorzystanie ponadnaturalnej iluzji w trójwymiarowej reklamie. Jeszcze w lutym br. na ruchliwych ulicach m.in. Dubaju, Nowego Jorku oraz Londynu pojawił się ogromny ekran, na którym wyświetlana była animacja tygrysa. Zwierzę wręcz wyskakiwało poza granicę ekranu, a rozbijane przez niego szkło było nawiązaniem do hasła reklamowego ,,Ready to break the rules?”.

5 kwietnia także w Polsce mogliśmy zobaczyć hiperrealistyczną reklamę 3D na wielkoformatowych ekranach. Wchodzące na rynek nowe smartfony z serii Galaxy 22 były świetną okazją do stworzenia kreatywnej promocji na budynku hotelu Marriott w Warszawie. Na ekranie o łącznej powierzchni 280 m2 ulokowanym w ścisłym centrum Warszawy widoczne były najnowsze produkty firmy wraz z jej Ambasadorem – Żabsonem. Najlepszy efekt trójwymiarowości uzyskać można tylko w określonym obszarze oglądanym z ulicy. Oprócz przyciągającego wzrok ekranu Samsung zdecydował się także na umieszczenie reklam w pobliskich galeriach handlowych – tym razem na ekranach 2D z efektem głębi! Więcej o reklamach w galeriach handlowych przeczytasz tutaj!

fot. Samsung Newsroom Polska

Billboardy mogą też straszyć! 😉

Widok potwora wyskakującego z ekranu to ostatnie co chcemy zobaczyć idąc do pracy – no chyba, że jest to niezwykle kreatywna i przyciągająca wzrok reklama nowego serialu! Wtedy zdecydowanie nasza uwaga skupia się na ekranach! Amazon Prime właśnie w ten sposób postanowił wypromować premierę nadchodzącej serii pt. ,,Koło czasu”.

Jak widać, raperzy również gustują w 3D. Wyżej pisaliśmy o Żabsonie, a teraz na talerzu mamy 2Chainz’a, który z okazji wydania nowego albumu „Dope Don’t Sell Itself” umieścił swoją reklamę na słynnym placu Times Square w Nowym Jorku. Na ekranie pojawiła się ozdobiona złotą biżuterią ręka, która upuszcza banknoty – dzięki iluzji mogłoby się wydawać, że lecą one w kierunku przechodniów.

Kreatywność w outdoorowej reklamie jest nieograniczona!

Kreatywne kampanie outdoorowe od zawsze cieszą się ogromną popularnością oraz uznaniem wśród odbiorców. Ty też możesz brać przykład ze światowych marek i poznać z ZnajdźReklamę.pl siłę reklamy zewnętrznej! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę wśród 60 tysięcy nośników różnego typu w całej Polsce! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.