Reklama w komunikacji miejskiej Warszawa
in-transit-singularLiczba in-transit-declination do wynajęcia w Warszawie: 5
Wynajmij reklamę w komunikacji miejskiej w mieście Warszawa
Dlaczego powinieneś napisać właśnie do nas?
- Mamy największą bazę powierzchni reklamowych w Polsce
- Możesz otrzymać darmową ofertę już kilkanaście minut po wysłaniu zapytania
- Zajmujemy się kompleksową obsługą od wydruku przez montaż aż po wynajem nośników
- Wynajęliśmy już ponad 10 000 nośników reklamowych w całym kraju.
Chcesz zaoszczędzić czas? Zadzwoń:
Zobacz co mówią o nas klienci:
Szukasz nośników
w innych miejscach?
Dzięki doświadczeniu oraz największej bazie nośników reklamowych w Polsce od 7 lat pomagamy firmom osiągać swoje cele wykorzystując potencjał outdooru. Wiemy jak ważny jest czas naszych klientów dlatego zapewniamy kompleksowe usługi zaczynając od darmowego przygotowania oferty i pomoc w wyborze lokalizacji przez wydruk, montaż, aż do raportu zdjęciowego z kampanii.
Posiadamy nośniki reklamowe
w całej Polsce.
ZnajdźReklamę.pl to największa w kraju baza nośników reklamy zewnętrznej — ponad 30 000 nośników różnego typu do Twojej dyspozycji!
Mamy dla Ciebie wszystkie formaty reklamy dostępne na rynku, od mniejszych formatów takich jak citylight, poprzez billboardy, aż do reklam wielkopowierzchniowych na budynkach. W naszej przejrzystej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach. Dzięki temu możesz dokonać oceny dostępnych możliwości, zanim zdecydujesz się na wynajem.
Reklama zewnętrzna - dlaczego warto?
Komunikacja miejska na terenie Warszawy to doskonałe miejsce do zamieszczania reklamy. Autobusy, tramwaje reklamowcom nie tylko powierzchnię na zewnętrznej stronie pojazdów, ale przystanki oraz poręcze i specjalnie wyznaczoną przestrzeń wewnątrz środków komunikacji.
Reklama w każdym z tych miejsc ma swoją specyfikę. Komunikacja miejska w Warszawie jest dość przeciążona. Dlatego reklamy umieszczane na przystankach czy zewnętrznych stronach autobusów mogą być lepiej widoczne niż reklamy na telebimach lub plakatach wewnątrz pojazdów.
Z drugiej strony osoby jadące autobusem mają możliwość dokładniejszego wczytania się w treść plakatu czy tego co widzą na ekranie. Dlatego każdy kto chce umieszczać reklamę na środkach komunikacji miejskiej w Warszawie powinien brać pod uwagę plusy i minusy tłoku komunikacyjnego.
Autobusy mogą zawierać więcej reklam w środku. Ich pasażerowie częściej jeżdżą na dłuższych trasach. Na długiej trasie jest też większa szansa wielokrotnej wymiany pasażerów. To pozwala trafić do dużej grupy odbiorców.
Na przystankach można pozwolić sobie na zawarcie większej ilości szczegółów w przekazie reklamowym. Duże powierzchnie wiat przystanków pozwalają lepiej skorzystać z reklamy wielkoformatowej.
Dzięki temu, że komunikacja miejska w Warszawie jest tak zróżnicowana i przewija się przez nią tyle osób można lepiej zaplanować całą kampanię reklamową. Rozłożone na poszczególne przystanki i środki transportu reklamy mogą stanowić pewną grę z odbiorcą. Dzięki temu ludzie chętniej będą im się przyglądali i lepiej trafi do nich treść reklamy.
Wynajmij reklamę w komunikacji miejskiej w mieście Warszawa od 1 990 zł miesięcznie
Zajmujemy się kampanią od A do Z
Twoja reklama w Internecie
Uzupełnij swoją kampanię skuteczną reklamą w Internecie.
Pozyskaj nowych klientów poprzez wzmocnienie przekazu i dotarcie do jeszcze większej liczby odbiorców. Zorganizujemy i przeprowadzimy kampanię online, która zmieni oblicze Twojej marki. Sprawdź jak działa reklama w internecie i jakie efekty możemy zapewnić Twojej firmie.
Zobacz jak działa połączenie reklamy zewnętrznej i internetowej:
Reklama w komunikacji miejskiej w innych województwach:
Dlaczego powinieneś napisać właśnie do nas?
- Posiadamy ponad 30.000 powierzchni reklamowych w 500 miastach w Polsce
- Możesz otrzymać darmową ofertę już kilkanaście minut po wysłaniu zapytania
- Oferujemy kompleksową obsługą od wydruku przez montaż aż po wynajem nośników
- Przeprowadziliśmy kampanię reklamową dla ponad 700 klientów w całym kraju.
Klienci
Naszymi klientami są zarówno małe rodzinne firmy jak i największe marki w Polsce. Nie ma znaczenia jaki budżet przeznaczasz na kampanię - zapewniamy swoje pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników.


Branże, którym pomogliśmy
W ostatnich latach skutecznie współpracowaliśmy z licznymi sieciami sklepów na terenie całego kraju. Dzięki stałym lokalizacjom i dynamicznie zmieniającej się reklamie, udało nam się zapewnić dobre wyniki sprzedaży.
Duże sieci handlowe bardzo często wykorzystują reklamę zewnętrzną do promocji swoich produktów. Zewnętrzne nośniki, takie jak billboardy czy reklama na budynkach, przyciągają uwagę i pozwalają klientom łatwo zapoznać się z aktualną ofertą sklepu.

Znalezienie odpowiedniego pracownika bywa wymagające, dlatego odpowiednia reklama outdoorowa to bardzo skuteczne narzędzie wspierające profesjonalną rekrutację.
Przez lata przeprowadziliśmy dziesiątki reklam rekrutacyjnych dla firm z wielu branż wykorzystując różne typy zewnętrznych powierzchni reklamowych. Pomagaliśmy rekrutować pracowników na różne stanowiska, jak na przykład pracowników fizycznych, specjalistów czy wykwalifikowanych developerów branży IT.

Rynek mieszkaniowy cechuje się znacznym nasyceniem ofert, przez co wyróżnienie się na tle konkurencji bywa wyzwaniem. Jednakże dzięki reklamie zewnętrznej, takiej jak billboardy lub siatki wielkoformatowe, efektywnie zareklamowaliśmy wiele inwestycji deweloperskich. Dzięki naszym działaniom, deweloperzy mogli dotrzeć do nowych klientów i skutecznie zaznaczyć swoją obecność na tak trudnym rynku.

Czas zerwać z przekonaniem, że tylko duże korporacje mogą sobie pozwolić na wynajem billboardów reklamowych. Od wielu lat tworzymy reklamy wielkopowierzchniowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, skutecznie zwiększając rozpoznawalność marki.
Dzięki odpowiednio dobranym lokalizacjom pomagamy firmom się rozwijać, a klientom odnaleźć mechaników samochodowych, zakłady fryzjerskie czy poznać nowo otwarte restauracje.

Reklama zewnętrzna to świetne uzupełnienie reklamy w internecie, dlatego nawet firmy prowadzące swoją sprzedaż wyłącznie w sieci, chętnie wynajmują billboardy reklamowe. Dzięki takiemu nieszablonowemu myśleniu można dotrzeć do wielu nowych, potencjalnych klientów, niezależnie od lokalizacji firmy.
Przez ostatnie lata wspieraliśmy w ten sposób sklepy internetowe zarówno z Polski, jak i z innych krajów europejskich, powiększając ich bazę klientów.

Reklamowanie nie tylko biznesu, ale i polityki na nośnikach zewnętrznych nie jest nam obce. W swojej historii pomagaliśmy wielu partiom w wyborach samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, jak również w tych do Parlamentu Europejskiego.
Elastyczność naszych rozwiązań oraz bardzo bogata baza powierzchni reklamowych, jest ceniona przez wiodące ugrupowania oraz polityków w Polsce.
