Reklama outdoorowa – dla jakich firm

Reklama outdoorowa zajmuje czołową pozycję, wraz z telewizją i internetem, wśród najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie produktów oraz usług. Wykorzystuje chwytliwe hasła reklamowe oraz ciekawe, zapadające w pamięć grafiki. Polega na dotarciu do potencjalnych klientów poza miejscem ich zamieszkania. Najczęściej stosowane formy outdooru to billboardy, citylighty oraz siatki wielkoformatowe. Charakteryzują się one bardzo szerokim zasięgiem i niewielkim nakładem finansowym.

 

W jakich branżach stosuje się reklamę outdoorową?

Zewnętrzne rodzaje reklamy cieszą się bardzo dużą popularnością, ponieważ są w stanie jednocześnie zainteresować dużą grupę konsumentów. Outdoor wykorzystują instytucje finansowe, takie jak banki i agencje ubezpieczeniowe oraz telekomunikacyjne, oferujące usługi związane z przesyłaniem danych. Korzystają z niego sektory zajmujące się rozrywką i kulturą. Na billboardach często pojawiają się oferty pochodzące z branży odzieżowej, biżuteryjnej oraz perfumeryjnej. Rozgłaszane są także produkty szybkozbywalne, do których należą artykuły spożywcze oraz środki czystości. Zewnętrzna forma rozgłosu jest nieodłącznym elementem kampanii wizerunkowych oraz procesu wprowadzania na rynek nowych marek.

Jakie firmy reklamują się na billboardach?

Nośniki reklamowe w postaci billboardów często są wynajmowane przez bardzo duże, powszechnie znane firmy. Najczęściej ta forma outdooru staje się elementem prowadzenia kampanii reklamowej. Zadaniem marki jest dopasowanie wszystkich materiałów promocyjnych do siebie w taki sposób, by tworzyły spójną całość. Billboardy są umieszczane przy głównych ulicach oraz centrach handlowych w celu dotarcia do jak największej części społeczeństwa. Warto wiedzieć że, wbrew pozorom, z tej formy reklamy korzystają także firmy, charakteryzujące się dużo mniejszym zasięgiem.

Czy billboardy są tylko dla dużych firm?

Billboardy cieszą się coraz większą popularnością wśród marketingowców z małych i średnich firm. Reklama outdoorowa umożliwia przedsiębiorstwom, charakteryzujących się mniejszym obszarem działania niż potężne, międzynarodowe korporacje, na rozpowszechnienie swoich usług. Niewielka inwestycja, w postaci wynajęcia nośnika reklamowego, przynosi ogromne rezultaty. Umiejscowienie billboardu w miejscu, gdzie będzie miał styczność z potencjalnymi klientami, pozytywnie wpływa na zwiększenie uznania i zdobycie szacunku wśród konsumentów.

Jak wynająć billboardy reklamowe?

Decydując się na reklamę outdoorową, warto zastanowić się, do jakiej grupy odbiorców chcemy dotrzeć. Lokalizacja ma ogromne znaczenie – centra miast oraz główne węzły komunikacyjne umożliwią rozpowszechnienie marki wśród zróżnicowanego społeczeństwa. Jeśli zajmujemy się dobrami luksusowymi, warto wybierać nośniki w bogatych, prestiżowych dzielnicach. Wynajęcie billboardu to zadanie dla profesjonalnych firm, które specjalizują się w poradach, dotyczących skutecznego umieszczenia reklamy. Dzięki doświadczonym pracownikom, można również liczyć na pomoc w przygotowaniu chwytliwej, interesującej koncepcji. Znajdzreklame.pl oferuje usługi w zakresie wynajmu nośników, a także projektowania, drukowania i wyklejania billboardów. Ułatwiają efektywne prowadzenie kampanii reklamowych.

Wynajmij billboardy

Zapytania z numerem tel. obsługujemy jako pierwsze.

Dlaczego powinieneś napisać właśnie do nas?

  • Mamy największą bazę powierzchni reklamowych w Polsce
  • Możesz otrzymać darmową ofertę już kilkanaście minut po wysłaniu zapytania
  • Zajmujemy się kompleksową obsługą od wydruku przez wyklejenie aż po wynajem nośników
  • Wynajęliśmy już ponad 5000 billboardów w całym kraju.

Godziny pracy biura

  • Poniedziałek: 8:00-17:00
  • Wtorek: 8:00-17:00
  • Środa: 8:00-17:00
  • Czwartek: 8:00-17:00
  • Piątek: 8:00-17:00
  • Kontakt mailowy - 24/7

Zadzwoń lub napisz:

Twoim opiekunem jest: oskar.kolmasiak@znajdzreklame.pl
+48 794 428 537
Teraz dostępny
Zapytaj o nośniki
W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.