
Jesień to wyjątkowa pora roku, która przynosi zmiany nie tylko w pogodzie, ale także w zachowaniach konsumentów. Dni stają się krótsze, a temperatura zaczyna spadać, co sprzyja spędzaniu czasu w domu i poszukiwaniu nowych produktów oraz usług, które mogą poprawić komfort codziennego życia. Właśnie dlatego, niektóre branże powinny intensyfikować swoje działania marketingowe, aby przyciągnąć uwagę konsumentów i wykorzystać sezonową zmianę na swoją korzyść.
Poznaj siedem branż, dla których jesień to idealny czas na reklamę.
1. Kursy i Szkolenia
Jesień to doskonały moment na rozwój osobisty i zawodowy. Po wakacyjnym odpoczynku wiele osób wraca do pracy lub nauki, myśląc o podniesieniu swoich umiejętności na nadchodzący rok. Właśnie dlatego branża kursów i szkoleń intensyfikuje swoje działania reklamowe, oferując kursy językowe, szkolenia z umiejętności miękkich oraz kursy zawodowe, które pomagają w podniesieniu kwalifikacji. W zależności od tego, do kogo kierujemy naszą ofertę warto rozważyć nośniki w okolicach szkół, uczelni wyższych czy centrach biznesowych.
fot. ZnajdźReklamę.pl
2. Cateringi dietetyczne
Jesienią na popularności zyskują również cateringi dietetyczne. Po wakacjach wiele osób wraca do codziennej rutyny i poszukuje wygodnych rozwiązań, które wspomogą zdrowy styl życia. To idealny czas, by zintensyfikować działania reklamowe, kierując swoją ofertę do osób, które chcą zadbać o sylwetkę i dobre samopoczucie, ale brakuje im czasu na codzienne gotowanie.
Aby skutecznie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, warto postawić na reklamy w komunikacji miejskiej i na siłowniach, dzięki czemu skierujemy nasz przekaz do osób aktywnych. Z kolei wielki format, billboardy i paczkomaty pozwolą dotrzeć do szerokiej grupy mieszkańców miast.
fot. ZnajdźReklamę.pl
3. Herbaty
Kiedy za oknem zaczyna się robić chłodno, nie ma nic lepszego niż kubek gorącej herbaty. To doskonała okazja dla branży herbacianej, by promować swoje produkty. Idealnym miejscem na taką kampanię są citylighty. W końcu, co bardziej skłoni do sięgnięcia po ciepłą herbatę niż oczekiwanie na przystanku w chłodny dzień.
źródło: summercliff.com
4. Motoryzacja
Czy w tym roku zima ponownie zaskoczy kierowców? Dzięki Twojej reklamie możemy tego uniknąć. Jesień to czas, kiedy kierowcy muszą zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze, co oznacza konieczność wymiany opon na zimowe. Warto promować wcześniejsze zakupy, podkreślając takie aspekty jak bezpieczeństwo, przyczepność na mokrej nawierzchni i trwałość opon. To także doskonały moment na reklamę usług związanych z ich wymianą – kluczowy element przygotowań do zimy. Gdzie warto umieścić reklamę? Na przykład w pobliżu salonów samochodowych, na trasach szybkiego ruchu i autostradach.
fot. ZnajdźReklamę.pl
Jesień to również doskonały czas dla salonów samochodowych na intensyfikację działań reklamowych. Dlaczego? Po letnich wakacjach klienci wracają do codziennych obowiązków, a sezonowy spadek temperatury często skłania ich do rozważenia zakupu nowego pojazdu. Ponadto, jesień to czas nowych modeli i promocji, co może przyciągnąć uwagę potencjalnych nabywców.
fot. ZnajdźReklamę.pl
5. Pompy ciepła
Jesień to doskonały moment na promowanie pomp ciepła. Wraz ze spadkiem temperatur, coraz więcej osób zaczyna myśleć o efektywnym i oszczędnym ogrzewaniu swoich domów na zimę. Reklama pomp ciepła jesienią nie tylko przypomina o zbliżających się chłodach, ale także podkreśla korzyści, takie jak niższe koszty ogrzewania, ekologiczne rozwiązania oraz możliwość skorzystania z dostępnych dotacji. Warto skupić się na reklamie w mniejszych miejscowościach, na obrzeżach miast oraz wzdłuż tras, wykorzystując billboardy, które skutecznie dotrą do mieszkańców poszukujących nowoczesnych i efektywnych rozwiązań.
fot. ZnajdźReklamę.pl
6. Elektronika
Jesień to idealny czas na zakup gadżetów. I to z kilku powodów. Początek roku szkolnego i akademickiego skłania wiele osób do inwestycji w nowy sprzęt. Często zbiega się to również z premierami najnowszych modeli smartfonów, laptopów i telewizorów. Dodatkowo, jesień stanowi wstęp do intensywnego sezonu zakupowego przed świętami oraz Black Friday – prawdziwego święta zakupów. Aby dotrzeć do osób gotowych na zakup, skoncentruj się na reklamie w galeriach handlowych. Rozważ także reklamę wielkoformatową, która skutecznie podkreśli zalety Twoich produktów.
W kontekście elektroniki, jesień to również dobry moment na promowanie oczyszczaczy powietrza. Gdy sezon grzewczy w pełni, niestety jakość powietrza w naszych domach często się pogarsza.To doskonały moment na intensyfikację działań reklamowych, szczególnie w dużych miastach, które przodują w rankingach zanieczyszczeń. Możesz nawiązać do tego w swojej komunikacji, aby skuteczniej dotrzeć do klientów.
fot. Oliwia Dostatnia
7. Moda i biżuteria
Jesień to doskonały czas dla branży mody i dodatków. Zmiana sezonu to czas, gdy odświeżamy swoją garderobę i dostosowujemy ją do chłodniejszych dni. Warto wykorzystać ten moment, promując się w galeriach handlowych, na billboardach i reklamach wielkoformatowych.
Nie można również zapominać o Black Friday. To doskonała okazja do przyciągnięcia klientów specjalnymi ofertami i zniżkami, które staną się dla nich impulsem do zakupu. Skuteczna kampania reklamowa skoncentrowana na promocjach świątecznych oraz Black Friday, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, może przynieść wyjątkowe wyniki sprzedażowe w tym intensywnym okresie. Jednak musisz pamiętać, że wiele nośników niestety może być już zajęte.
fot. ZnajdźReklamę.pl
Jesienią postaw na outdoor!
Podejmij decyzję, a my zajmiemy się resztą. Znajdziemy najlepsze miejsca dla Twojej kampanii w bazie ponad 80 tys. nośników w całej Polsce. Dodatkowo, nasz autorski system ułatwi Ci sprawdzenie dostępnych lokalizacji i wybór tych, które najlepiej spełnią Twoje oczekiwania. Potrzebujesz pomocy w wyborze? To żaden problem – nasz doświadczony zespół doradzi, gdzie Twoja reklama osiągnie najlepsze rezultaty. Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie również w trakcie trwania kampanii.
