Eksplozja okazji na koniec świata - kampania reklamowa Media Markt
Ciekawe kampanie reklamowe
„Kto powiedział, że oczekiwanie na koniec świata musi być pełne lęku i niepewności?”
Z takiego założenia wyszła firma Media Markt, upatrując w zwiastowanym przez Majów końcu świata, temat na skuteczna promocję.
Akcja promocyjna nawiązująca do „dnia ostatecznego” jakim ma być 21 grudnia 2012 r informuje o szerokim asortymencie sprzętu z zakresu elektroniki użytkowej w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Kampanię rozpoczęły teasery pojawiające się w prasie i na billboardach: „Koniec”, „Klamka zapadła”, „21.12.2012″. Ich uzupełnieniem są spoty reklamowe, radiowe, kinowe oraz materiały POS (wspierające sprzedaż). Spoty i reklamy emitowane w ramach kampanii będą odliczały czas pozostały do dnia 21 grudnia 2012 r. Będą również prezentować produkty z oferty Media Markt objęte akcją, które można zakupić w systemie rat 0%.
Media Markt kieruje się założeniem, żeby dać klientom jak najwięcej przyjemnego czasu, niezależnie od tego, ile go pozostało. Skusicie się?
Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.
Zobacz wszystkie wpisy autora