Kreatywne wykorzystanie billboardu do celów prywatnych
Ciekawe kampanie reklamoweKampanie outdoorowe
Stuprocentowe wykorzystanie reklamy zewnętrznej nieodłącznie wiąże się z kreatywnym, przyciągającym uwagę przekazem. Coraz częściej z tego medium korzystają osoby prywatne lub firmy kreujące kampanie, pozornie wyglądające na prywatne.
Było już o poszukiwaniu pracy…
I to nie tylko dla siebie…
Było o umieraniu dla pracy…
Były oświadczyny…
Była też zdrada…
I to nie jedna…
Zdarza się…
Czasem prowadzi to do pewnych wniosków 🙂
Tym razem billboard posłużył do szukania drugiej połówki. Pewien mieszkaniec Amsterdamu, Marnix się nazywał, zarezerwował billboard, aby zareklamować samego siebie. Upubliczniając swój wizerunek, Marnix postawił sobie za cel zachęcić wolne panie do pójścia z nim na randkę. Billboard pojawił się w marcu tego roku.
Cztery miesiące później, Marnix powrócił na billboard, ale tym razem z wiadomością, że udało mu się znaleźć dziewczynę.
Pierwsza kampania Marnixa okazała się być skutecznym viralem i bardzo szybko rozeszła się w mediach społecznościowych. Sam zainteresowany otrzymał liczne wiadomości od potencjalnych kandydatek, m.in. na Facebooku. To twórcze wykorzystanie reklamy zewnętrznej po raz kolejny pokazuje zdolność medium, jakim jest outdoor, do dotarcia do szerszej publiczności. Marnixowi gratulujemy, życzymy szczęścia i wierzymy, że outdoor okaże się tak samo skuteczny dla każdego z Was, niezależnie od tematyki 🙂
źródło: www.jcdecaux-oneworld.com
Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.
Zobacz wszystkie wpisy autora