
To był rok kampanii, które przyciągały wzrok, angażowały odbiorców i udowadniały, że outdoor wciąż potrafi zaskoczyć. Reklama wielkoformatowa, nośniki DOOH, a nawet lustrzane citylighty – to tylko przykłady, bo było tego dużo więcej. W tym roku w ZnajdźReklamę.pl działo się naprawdę sporo. Jednak każda realizacja miała jeden wspólny mianownik, a mianowicie przemyślaną strategię i świetnie dobrane lokalizacje. Oto niektóre z naszych kampanii, które zmieniały codzienny rytm miasta i sprawiały, że trudno było przejść obok nich obojętnie.
Well, This is Fitness – Well Fitness

Koniec z retuszowaną perfekcją. Well Fitness pokazało prawdziwe oblicze treningu, czyli pot, wysiłek i determinację. Minimalistyczny przekaz, mocna myśl i świetny dobór lokalizacji. Po prostu – Well, this is fitness.
Reklama, w której możesz się przejrzeć – Twoje 5 minut

Lustrzane citylighty, które zamiast modela pokazywały… Ciebie. Kampania, obok której nie dało się przejść obojętnie, bo była dosłownie odbiciem przechodnia.
Fundacja Cancer Fighters

Małe superbohaterki na wielkich formatach i ogromne emocje. Kampania 1,5% podatku, która poruszała, wspierała i realnie pomagała.
Zmieniaj nawyki z Fit Apetit

119 starannie dobranych nośników w trzech miastach stworzyło codzienną ścieżkę kontaktu z marką. Rozpoczynając już od porannych dojazdów po wieczorne powroty. Kampania wystartowała dokładnie wtedy, gdy mieszkańcy najbardziej jej potrzebowali, czyli w chwili noworocznych postanowień i świeżej motywacji do zmian.
superauto.pl – kampania w trzech odsłonach

Sprzedaż, rekrutacja i współpraca ze Stadionem Śląskim – właśnie tak w kilku słowach można opisać tę trzyetapową kampanię, która mimo podziału na flighty zachowała pełną spójność. Przemyślane kreacje i nasz miks DOOH, siatek, triformów oraz billboardów zbudowały silną obecność marki w mieście, działając jak jeden konsekwentny komunikat.
Saldeo Smart – DOOH + billboardy

Idealna synergia digitalu z klasycznym outdoorem. Dynamiczne ekrany DOOH w galeriach i billboardy w mieście w najlepszych lokalizacjach. To prosty, ale też skuteczny przepis na udaną komunikację i zwiększenie rozpoznawalności.
Podoland – tramwaje we Wrocławiu

Podoland postawił na komunikację, która żyje rytmem miasta. Tramwaje z reklamą przecinały Wrocław od rana do wieczora, zabierając przekaz tam, gdzie toczy się codzienność mieszkańców.
Da Grasso – kampania, która kusiła… pizzą

Citylighty i billboardy z promocją, obok której nie dało się przejść głodnym. Setki pizz do zdobycia i przemyślany wybór lokalizacji, to outdoor, który naprawdę napędza apetyt.
Wakacje.pl – kampania lokalna, która trafia w punkt

Paczkomaty® w Mosinie i Puszczykowie okazały się strzałem w dziesiątkę. To była kampania idealnie skrojona pod lokalnych mieszkańców i codzienne trasy po paczki.
Cinema City – 25-lecie w świetnym stylu

A gdyby tak postawić na outdoor w wersji jubileuszowej? Miasta wypełniły billboardy i ekrany DOOH, które świętowały 25 lat pełnych filmowych emocji.
Medicover Sport – siatki reklamowe widoczne 24/7

Ogromne, podświetlane formaty w centrum Warszawy. To była reklama, która robiła wrażenie zarówno za dnia, jak i podczas zimowych wieczorów. Perfekcyjna ekspozycja i pełna widoczność, czyli to, co w outdoorze lubimy najbardziej.
Outdoor wciąż ma moc!
Ten rok kolejny raz pokazał jedno – outdoor nadal ma ogromną moc, a dobrze zaplanowana kampania potrafi zmienić zwykłą przestrzeń w nośnik historii, emocji i inspiracji. My dziękujemy klientom za zaufanie i ostrzegamy… nie zwalniamy tempa. Kolejny rok zapowiada się jeszcze bardziej widowiskowo.
