Spektakularne kampanie ostatnich lat z wykorzystaniem DOOH, 3D, AR i hologramów

10 września 2025

Spektakularne kampanie ostatnich lat z wykorzystaniem DOOH, 3D, AR i hologramów

Ciekawe kampanie reklamoweKampanie outdoorowe
Spektakularne kampanie ostatnich lat z wykorzystaniem DOOH, 3D, AR i hologramów

Wyobraź sobie, że spacerujesz po mieście i nagle… obok sklepu Nike pojawia się dwupiętrowy hologram sportowca, a przy Tower Bridge w Londynie widać gigantyczną Gisele Bündchen unoszącą się nad rzeką. Brzmi jak scena z filmu science fiction? To już codzienność w świecie OOH. Reklama zamienia się w show, a zwykła ulica – w salę widowiskową.

Oto kampanie z ostatnich lat, które pokazują, że outdoor to nie tylko reklama, ale też widowisko, które przyciąga i zaskakuje.

Gladiator II – rzymski fresk w sercu Londynu

Londyn, Piccadilly Circus (2024)

📸 https://oceanoutdoor.com/

Podczas premiery Gladiator II słynne Piccadilly Lights w Londynie wyglądały tak, jakby ktoś zamienił je w ogromny rzymski pomnik. Przez jeden dzień cały ekran należał tylko do tej akcji. Pięć marek (Paramount, Samsung, Trainline, TK Maxx i LEGO) przygotowało swoje reklamy w formie kamiennych płaskorzeźb. Efekt? Ludzie zatrzymywali się na ulicy, robili zdjęcia i wrzucali je do sieci, a cała kampania dotarła do ponad 99 milionów osób. 

Nike – hologramy nowej generacji

Singapur, 2024

📸 https://www.marketing-interactive.com/

Nike przygotowało dwupiętrowe hologramy sportowców, które stanęły obok flagowego sklepu marki w Singapurze. Wyglądały tak realistycznie, jakby prawdziwi zawodnicy unosili się nad ulicą – trudno było przejść obok i nie powiedzieć „wow”.

Mobilna ciężarówka z hologramem 3D

Las Vegas Strip, 2024

📸 https://oohtoday.com/

Na Vegas Strip trudno się wyróżnić – neony, światła, kasyna… a jednak ta ciężarówka to zrobiła. Zamiast klasycznej reklamy, pokazywała hologramy 3D, które wyglądały, jakby naprawdę fruwały nad ulicą. 

Boss – hologramowa Gisele przy Tower Bridge

Londyn, 2024

📸 Boss

Marka Boss zamieniła londyńskie nabrzeże w modową scenę, wyświetlając obok Tower Bridge gigantyczny, 10-metrowy hologram Gisele Bündchen. Widowisko uzupełniły światła i efekty dymne, które sprawiły, że pokaz wyglądał jak połączenie kampanii reklamowej z artystyczną instalacją.

Widowiskowe kampanie OOH z ostatnich lat pokazują, że przyszłość reklamy outdoorowej należy do marek, które potrafią połączyć kreatywny pomysł z nową technologią i odpowiednią lokalizacją. To właśnie tam rodzi się efekt „wow” i przewaga, której nie da się zbudować statycznym banerem. Szukasz pomysłu, jak zamienić swoją kampanię w spektakl? Śledź nasz blog, bo podpowiadamy, jak wykorzystać OOH w najbardziej kreatywny sposób.

Natalia Wojtyła
Natalia Wojtyła
Autor wpisu
Zobacz wszystkie wpisy autora
© Copyright 2025 ZnajdźReklamę.pl sp. z o.o. - wszelkie prawa zastrzeżone.