
Po wpisie o reklamie Heyah, który poza wątpliwym wzbudzeniem kontrowersji w grupie docelowej marki, pozostawił pewien niesmak wśród większości odbiorców reklamy, tym razem postanowiłam zamieścić optymistyczny i zdecydowanie smakowity wpis 🙂
Outdoor to głównie przyciągające spojrzenia, pobudzające potrzebę konsumpcji reklamy. I tak poniższe przykłady obrazują świetne wykorzystanie potencjału reklamy zewnętrznej (tym razem nie tylko billboardy).
Belgium Leonidas
The Netherlands M&Ms
UK Gu
UK Dairy Milk
Uruguay-Cadbury-Dariy-Milk
Austria Bahlsen
The Netherlands Choco Moments
Slovenia Milka
źródło zdjęć: www.jcdecaux-oneworld.com
Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.
Zobacz wszystkie wpisy autora