
Zapewne jesteś świadomy tego, że billboard może przyciągać uwagę, zachęcać do zakupu, zaskakiwać, zachwycać, czy edukować – ogólnie mówiąc: zastosowania billboardów są niezliczone! Ale czy wiesz, że nośniki mogą także wykorzystywać energię słoneczną oraz wiatrową? Proekologiczne reklamy nie tylko oszczędzają energię, ale także wpływają pozytywnie na wizerunek marki, która korzysta z ekologicznych rozwiązań w swoich kampaniach. Sprawdź, jak podejść do stworzenia swojej kampanii reklamowej w nieszablonowy sposób!
Billboard Rzeszów podświetlony dzięki energii słonecznej

Kto mógłby pomyśleć, że prezentowana przez nas kreacja ma aż 20 lat! W 2002 roku, gdy w Kalifornii występowały przerwy w dostawie prądu i wszędzie panował mrok, billboard marki Absolut świecił i zwracał na siebie uwagę! Jak wiemy, Kalifornia jest bardzo słoneczna – wykorzystanie tej wiedzy w połączeniu z chwilowymi zaciemnieniami, jakie panowały w stanie stworzyło przekaz, którego nie można pominąć!

Minimalistyczny billboard (a może jednak elektrownia?) z prostym hasłem „This isn’t a billboard. It’s a power plant.” w kilku słowach wyjaśnił sens nośnika. Billboard umieszczony przez firmę gazowo-elektryczną PG&E zawierał 20 modułów słonecznych, które mogły generować 3,4 kilowata mocy. To oznacza, że nośnik mógł generować na tyle mocy, żeby sam siebie podświetlać! W sytuacji, gdy billboard wygenerował więcej energii – jej nadmiar wracał do sieci.
Przystanek napędzany wiatrem
Na Islandii w centrum Reykjaviku stanął prototyp innowacyjnego przystanku autobusowego napędzanego energią wiatrową. Turbiny zaopatrywały przystanek w energie elektryczną potrzebną do jego oświetlenia, umożliwiały skorzystanie z bezprzewodowego Internetu oraz zasilały punkt do ładowania m.in. dla telefonów. Przystanek miał być jedynie prezentacją i nieszablonową reklamą turbin, które są w stanie zasilić domy letniskowe, ale kto wie – może przystanki zasilane energią wiatrową staną się wkrótce standardem?
Poznaj moc reklamy outdoorowej!
Kampanie outdoorowe od zawsze są nieodłącznym elementem strategii promocyjnych największych światowych marek. Nic w tym dziwnego – reklamy outdoorowe są jednymi z najbardziej opłacalnych form reklamowych. W ZnajdźReklamę.pl wiemy o tym najlepiej – mamy już ponad 60 tysięcy nośników w całej Polsce. Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci, jak z naszą pomocą możesz zwiększyć zasięg swojej kampanii!

Pasjonatka kreatywnej strony marketingu, grafiki oraz malarstwa. W ZnajdźReklamę.pl rozwija swoje skrzydła w mediach społecznościowych i na blogu - jest duszą artysty, która ma głowę pełną pomysłów i nie boi się z nich korzystać. Fanka kreatywnego rozwijania własnych kompetencji i wychodzenia z utartych schematów.
Zobacz wszystkie wpisy autora