Bezpieczeństwo przy stawianiu tablic reklamowych

Reklama zewnętrzna jest wyjątkowo skuteczną formą marketingowego przekazu. Warto jednak wiedzieć, że od technicznej kwestii wymaga o wiele więcej przygotowań od innych form reklamy. Bezpieczeństwo przy stawianiu tablic reklamowych to jedna z najbardziej czasochłonnych i wymagających wsparcia specjalistów kwestii.

Reklama zewnętrzna wymaga odpowiednich przygotowań

Przy wyborze lokalizacji przeznaczonej na umieszczenie reklamy wielkoformatowej, czyli tak zwanego billboardu, technicy i konstruktorzy muszą przede wszystkim brać pod uwagę bezpieczeństwo – to główny priorytet. Aby reklama cieszyła inwestora i trafiała do naprawdę szerokiego zasięgu potencjalnych klientów – musi być bezpieczna dla otoczenia. Tym bardziej, że najbardziej rentowna reklama zewnętrzna powinna być umieszczana w często uczęszczanych lokalizacjach – na ulicach, przy drogach i dużych osiedlach – czyli tam gdzie poruszają się przechodnie i kierowcy.

Bezpieczeństwo ponad wszystko

Każdy billboard musi być profesjonalnie skonstruowany i chociaż dla oglądającego, jego konstrukcja może wydawać się banalnie prosta – jest wręcz odwrotnie. Każdy z mijanych na ulicy billboardów jest opracowany przez konstruktora posiadającego odpowiednie uprawnienia. Musi być właściwie obciążony, aby przy podmuchu wiatru nie stanowił zagrożenia. Właściwe obliczenie obciążenia tablicy reklamowej jest skrupulatną pracą związaną z fachowymi wyliczeniami. Podczas projektu i produkcji bierze się również pod uwagę takie kwestie jak materiał, z którego budowana będzie konstrukcja billboardu, rodzaj zastosowanego zbrojenia fundamentu I grubość materiałów, z których ma zostać wykonana tablica.

Jeśli jesteś zainteresowany postawieniem swojego billboardu, ale nie wiesz jeszcze jak się do tego zabrać, napisz: kontakt@znajdzreklame.pl