Wypoczynek majówkowy, czyli dobra okazja do nabycia nowych Klientów

Wypoczynek majówkowy, czyli dobra okazja do nabycia nowych Klientów

 

„Majówkowy wypoczynek” zbliża się wielkimi krokami. Większość wyjeżdżających posiada już zapewne wakacyjne plany, a część z nich może przedłużyła sobie „długi weekend” i wypoczywa już od kilku dni. Niezależnie od tego czy wybiorą polskie morze, góry, czy też kilkudniowy egzotyczny wyjazd za granicę – staną również przed wyborem właściwego środka transportu. Nie wszyscy preferują jazdę samochodem.  Nawet jeśli majówkowy wyjazd ogranicza się do bliskiej okolicy – osoby, które pragną naprawdę wypocząć, mogą nie chcieć skupiać się na prowadzeniu auta. Dlatego też, już nawet na kilka dni przed rozpoczęciem „oficjalnej” majówki, lotniska, perony i stacje PKS przeżywają prawdziwe oblężenie.

Myśl jak turysta

Każda podróż zawsze budzi w ludziach emocje. Przyjemne podenerwowanie podróżą w znacznym stopniu wpływa na zachowanie i podejmowane przez urlopowiczów decyzje – włączając w to wybory konsumenckie. Widmo relaksu i wypoczynku, motywuje ludzi do „wrzucenia na luz”. Są więc skłonni do wydawania więcej i kupowania rzeczy, na które na co dzień nie zwracają uwagi. Kieruje nimi spontaniczność.

Wykorzystaj okazję – zaprezentuj ofertę

Z uwagi na powyższe, billboardy umieszczone w często uczęszczanych miejscach, takich jak lotniska, perony, stacje autobusowe i autokarowe mają największą szansę na osiągnięcie zamierzonego efektu – zainteresowanie potencjalnego klienta swoją ofertą. Co więcej, tego rodzaju miejsca wiążą się niejednokrotnie z oczekiwaniem. Znudzeni pasażerowie, chcąc nie chcąc, zapoznają się z każdym plakatem, ulotką i billboardem. To właśnie dlatego strefy, w których jest wielu podróżnych i turystów są pełne reklam i ofert. Inwestycja w reklamę zewnętrzną w wymienionych lokalizacjach zwykle zwraca się kilkukrotnie.

Jeśli zainteresował Was ten temat, przeczytajcie koniecznie poniższy artykuł o 10 powodach, dlaczego reklamy na lotnisku działają. Pamiętajcie również o naszej ofercie, w której również posiadamy reklamy w środkach transportu.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.