„Majówkowy wypoczynek” zbliża się wielkimi krokami. Większość wyjeżdżających posiada już zapewne wakacyjne plany, a część z nich może przedłużyła sobie „długi weekend” i wypoczywa już od kilku dni. Niezależnie od tego czy wybiorą polskie morze, góry, czy też kilkudniowy egzotyczny wyjazd za granicę – staną również przed wyborem właściwego środka transportu. Nie wszyscy preferują jazdę samochodem. Nawet jeśli majówkowy wyjazd ogranicza się do bliskiej okolicy – osoby, które pragną naprawdę wypocząć, mogą nie chcieć skupiać się na prowadzeniu auta. Dlatego też, już nawet na kilka dni przed rozpoczęciem „oficjalnej” majówki, lotniska, perony i stacje PKS przeżywają prawdziwe oblężenie.
Myśl jak turysta
Każda podróż zawsze budzi w ludziach emocje. Przyjemne podenerwowanie podróżą w znacznym stopniu wpływa na zachowanie i podejmowane przez urlopowiczów decyzje – włączając w to wybory konsumenckie. Widmo relaksu i wypoczynku, motywuje ludzi do „wrzucenia na luz”. Są więc skłonni do wydawania więcej i kupowania rzeczy, na które na co dzień nie zwracają uwagi. Kieruje nimi spontaniczność.
Wykorzystaj okazję – zaprezentuj ofertę
Z uwagi na powyższe, billboardy umieszczone w często uczęszczanych miejscach, takich jak lotniska, perony, stacje autobusowe i autokarowe mają największą szansę na osiągnięcie zamierzonego efektu – zainteresowanie potencjalnego klienta swoją ofertą. Co więcej, tego rodzaju miejsca wiążą się niejednokrotnie z oczekiwaniem. Znudzeni pasażerowie, chcąc nie chcąc, zapoznają się z każdym plakatem, ulotką i billboardem. To właśnie dlatego strefy, w których jest wielu podróżnych i turystów są pełne reklam i ofert. Inwestycja w reklamę zewnętrzną w wymienionych lokalizacjach zwykle zwraca się kilkukrotnie.
Jeśli zainteresował Was ten temat, przeczytajcie koniecznie poniższy artykuł o 10 powodach, dlaczego reklamy na lotnisku działają. Pamiętajcie również o naszej ofercie, w której również posiadamy reklamy w środkach transportu.